Biznesdə QNET kimi 25 illik bir mərhələyə çatmaq nə deməkdir?

17:00 | 13.07.2024
Biznesdə QNET kimi 25 illik bir mərhələyə çatmaq nə deməkdir?

Biznesdə QNET kimi 25 illik bir mərhələyə çatmaq nə deməkdir?

 20 ildən artıq fəaliyyət göstərə bilən bizneslərin sayı çox deyil. ABŞ-ın Əmək Statistikası Bürosunun (BLS) məlumatına görə, yeni müəssisələrin təxminən 20%-i açılışdan sonra ilk iki il ərzində uğursuz olur, beşinci ilə qədər təxminən yarısı bağlanır və yalnız dörddə biri 15-ci ilə çatır.

Buna görə də QNET kimi 25 il ərzində inkişaf edən şirkətlər həqiqətən nadir və diqqətəlayiqdir.

Bəs, təşkilatların "gümüş" yubileyini qeyd etməsi əslində nə deməkdir və onlar haqqında nə deyir?

Başlayanlar üçün, bu uğur kor-koranə şansa bağlı deyil. Ancaq daha da əhəmiyyətlisi, budur ki, müəssisələrin illər ərzində kifayət qədər çox şey əldə etdiyini və bəzi əsas keyfiyyətlər sayəsində tab gətirdiyini göstərir.

Bunlardan bəzilərinə nəzər salaq:

1. Onlar Möhkəm Dəyərlər üzərində qurulublar
 
 
Planlar və strategiyalar müəssisələr işə başladıqda və hədəflər və məqsədlər qoymağa çalışarkən vacibdir. Lakin strategiyalar dəyişdikdən sonra belə, şirkətin illərlə güclü qalmasını təmin edən amil elə əvvəldən sağlam prinsiplərə sahib olmaqdır.

Əsasən, təsis prinsipləri şirkətin nə olduğunu ortaya qoyur. Beləliklə, uzunömürlü bir təşkilat odur ki, öz mənəvi dəyərlərini ilk addımlarından aydın şəkildə bilir.

Məsələn, QNET-də biz həmişə RYTHM və ya "Bəşəriyyətə Yardım Etmək üçün Özünüzü İnkişaf Etdirin” korporativ fəlsəfəmizlə əhatə olunan həyat səviyyəsinin yaxşılaşdırılmasına diqqət yetirmişik. Birbaşa satış biznes imkanlarımız, yüksək keyfiyyətli məhsul və xidmətlərimizin satışı və sosial inkişaf işimiz vasitəsilə səlahiyyətlərin artırılmasına diqqət yetirilməsi, şübhəsiz ki, 25 ili geridə qoymağımıza kömək etdi.

2. Onlar Davamlı, Uyğunlaşa bilən və Gələcəyə Diqqətlidirlər


Həyata toxunmaqdan danışarkən, QNET-in RYTHM fəlsəfəsi bizim fəaliyyət göstərdiyimiz icmaları dəyişdirmək üçün daim səy göstərdiyimizi görür. Ekspertlər qeyd edir ki, bu, demək olar ki, bütün uzunömürlü şirkətlərin əlamətidir.

Şübhəsiz ki, rüsvayçılar korporativ sosial inkişaf işini brend məlumatlılığını və gəliri artırmaq üçün bir hiylə kimi nəzərdən keçirə bilərlər.


Lakin bir çox milyardlarla dollarlıq texnoloji korporasiyalar və geyim pərakəndə satış şirkətlərindən tutmuş QNET kimi birbaşa satış şirkətlərinə qədər sübut edilmişdir ki, ən böyük və ən uzunömürlü şirkətlər pulun hər şey və hər şeyin sonu olmadığını başa düşürlər. Əksinə, daha vacib olanı nümunə göstərərək sosial rifahı prioritetləşdirmək və bütün insanlar üçün davamlı dəyişikliklərin həyata keçirilməsi istiqamətində fəal işləməkdir.


Beləliklə, bizim böhran anlarında yardım göstərmək, imkansız ailələrdən olan uşaqlara futbolda üstün olmalarına kömək etmək üçün yüksək təsirli işimiz var. Hətta QNET-in məhsul və xidmətləri, məsələn, "HomePure" hava və su təmizləyici sistemlərimiz və elektron təhsil platformamızdakı təhsil proqramlarımızdan təkliflər "qLearn" - həyatı yaxşılaşdırmağa yönəlib.


Davamlı Olmaq üçün qurulmuşdur.


Əlbəttə, biznes mənzərəsi həmişəlik dəyişir və QNET də zamanın sınağından çıxmış digər şirkətlər kimi qarşıda duran çətinlikləri dəyərləndirir.


Ancaq son 25 ildə olduğu kimi, biz əminik ki, gərgin iş əzmkarlığı və güclü dəyərlərə sadiqlik bizə daha uzun illər böyüməyə və inkişaf etməyə kömək edəcəkdir.

www.anews.az
0
Bizi sosial şəbəkələrdə izləyin !

REKLAM