Azərbaycanın lider
mobil operatoru "Azercell Telekom” MMC-nin dəstəyi ilə fəaliyyət göstərən "Uşaq Qaynar Xətt” xidməti
iyun, iyul və avqust ayları üçün hesabatını açıqlayıb.
Məqsədi uşaqlara
ilkin psixoloji yardımın, emosional dəstəyin, müxtəlif problemlərin həllinə
dair məsləhətlərin verilməsi, reabilitasiya mərkəzlərinə və digər xidmətlərə
yönləndirmə və təxirəsalınmaz köməyin göstərilməsi olan "Uşaq Qaynar Xətt” xidmətinə 2019-cu ilin
iyun-avqust aylarında 1547 müraciət daxil olub. Daxil olan zənglərin 89-u
psixoloji, 194-ü hüquqi, 901-i təhsil, 80-i səhiyyə, 125-i sosial, 158-i isə
digər məsələlərə aiddir. Müraciətlərin 1440-ı 18 yaşdan yuxarı, 107-si isə 18
yaşdan aşağı şəxslər tərəfindən edilib. Qeyd edək ki, "Uşaq Qaynar Xətt”
xidmətinə zənglər əsasən ailə üzvləri, müəllimləri
və yaşıdları tərəfindən təzyiqə məruz qalan, boşanma nəticəsində valideynlərindən
biri ilə ünsiyyətdən qismən məhrum olan uşaqlar tərəfindən daxil olur. Xatirladaq
ki, öz Korporativ Sosial Məsuliyyət strategiyası çərçivəsində daim qayğıya
ehtiyac olan uşaqlar üçün layihələr ilə seçilən Azercell şirkəti 2018-ci ilin iyun ayının 13-dən etibarən "Uşaq
Qaynar Xətt” xidmətinin Göygöl ofisini
istifadəyə təqdim edib. Mərkəz Göygöl rayonunun
sakinləri ilə yanaşı, ətraf rayonlarda (Goranboy, Gəncə, Şəmkir, Qazax,
Ağstafa) yaşayan uşaqlara da xidmət göstərir.
Azercell
Telekom-un dəstəyi, "Ümidli Gələcək İctimai Birliyi”nin təşkilatçılığı
ilə 24/7 rejimdə fəaliyyət göstərən "Uşaq Qaynar Xətt” xidmətinə həm
şəhərdaxili, həm də Azercell nömrələrindən edilən zənglər ödənişsizdir. (012) 480 22 80, (050) 680 22 80, (051)
880 11 80, (051) 880 22 80 və (051) 580 22 80 nömrələri ilə günün istənilən
saatında Qaynar Xətt Xidmətinə müraciət etmək imkanı yaradılıb. Həmçinin, "Uşaq
Qaynar Xətt”-inin dünyanın istənilən nöqtəsində əlçatan olmasını təmin etmək
üçün, Azercell şirkətinin təşəbbüsü və dəstəyi ilə 2017-ci ildə xidmətin IOS
və Android əməliyyat sistemlərini dəstəkləyən mobil tətbiqi istifadəyə verilib.
Daha ətraflı məlumat
üçün [email protected]
ünvanına müraciət edə bilərsiniz
Azərbaycanın mobil rabitə sektorunun lideri və qeyri-neft
sektorunun ən böyük vergi ödəyicisi və sərmayəçisi "Azercell Telekom” MMC
1996-cı ildə təsis edilmişdir. Azərbaycanın mobil rabitə sektorunda 49% bazar
payına malik olan Azercell-in şəbəkəsi ölkə ərazisinin 99.1% (işğal altında
olan ərazilər istisna olmaqla), əhalinin isə 99,8% əhatə edir. Hazırda 4,5
milyon abunəçi Azercell-in xidmətlərindən istifadə edir. Ölkəyə bir sıra
yenilikləri ilk dəfə olaraq məhz Azercell gətirib: GSM texnologiyası, öncədən
ödəmə sistemi, mobil internet xidmətləri, metropoliten ərazisində şəbəkənin
qurulması, 24/7 Telefon Mərkəzi (*1111), həftənin 7 günü fasiləsiz ön ofis
xidmətləri, M2M xidmətləri, 1 nöqtədə 3 xidmət göstərən Azercell Ekspres
ofisləri, mobil müştəri xidmətləri, onlayn müştəri xidmətləri və sosial media
üzərindən müştəri xidmətləri, mobil elektron imza xidməti "Asan İmza” və s.
2012-ci ildə Azercell ölkədə ilk dəfə 4G xidmətini təqdim etmişdir. Radio
siqnalların şəbəkə keyfiyyətini ölçən və simsiz rabitənin əhatə dairəsi üzrə
ixtisaslaşan beynəlxalq sistemlər tərəfindən aparılmış araşdırmaların
nəticələrinə əsasən, Azercell şəbəkəsi Azərbaycanın mobil operatorları arasında
ən yüksək göstəricilər nümayiş etdirmişdir. Azercell ölkədə və MDB
məkanında beynəlxalq "İnvestors İn People” İnsana Sərmayə Qızıl Sertifikatına
layiq görülən yeganə şirkətdir.
www.anews.az
Bizi sosial şəbəkələrdə izləyin !