“Azercell Telekom” “Abunəçi bilgilərinin dəqiqləşdirilməsi” xidmətini təmənnasız təqdim edir!

14:14 | 10.04.2020
Ölkənin lider mobil operatoru "Azercell Telekom” MMC abunəçilərinə ən yaxşı müştəri təcrübəsi yaşatmaq istiqamətində fəaliyyətini davam etdirir. Koronavirus (COVİD-19) pandemiyası ilə əlaqədar ölkədə tətbiq edilən xüsusi karantin rejimini nəzərə alan "Azercell”, abunəçilərinin rahatlığını təmin etmək məqsədilə "Abunəçi bilgilərinin dəqiqləşdirilməsi” xidmətini təqdim edir.

Artıq "Azercell” abunəçiləri istifadələrində olan nömrənin rəsmi sahibini şirkətin Müştəri Xidmətləri ofislərinə yaxınlaşmadan müəyyən edə biləcəklər. Bunun üçün 6800 qısa nömrəsinə boş SMS göndərmək və ya telefonun ekranında *680#yes kombinasiyasını yığmaq kifayətdir.
Cavab olaraq abunəçiyə nömrənin rəsmi sahibinə aid müvafiq bilgilər (ad, soyad və ata adı) göndəriləcək. Karantin dövründə "Azercell” abunəçiləri bu xidmətdən təmənnasız yararlana biləcəklər. 

Onu qeyd edək ki, "Abunəçi bilgilərinin dəqiqləşdirilməsi” xidməti yalnız fiziki şəxs olan abunəçilər üçün nəzərdə tutulub. 
"Azercell” müştərilərini sosial izolyasiya tədbirlərinə riayət etməyə  çağırır və onlara möhkəm can sağlığı arzu edir!

Xidmət haqqında ətraflı məlumat üçün:
https://www.azercell.com/az/personal/campaigns/monthly/number/ səhifəsinə daxil olun.
Daha ətraflı məlumat üçün [email protected] ünvanına müraciət edə bilərsiniz. 

www.anews.az

Tərəfdaşların xəbərləri

REKLAM

Xəbər lenti