OECD: Orta məktəb müəllimləri arasında süni intellektdən istifadə ölkələr üzrə kəskin fərqlənir
2024-cü ildə orta məktəbin aşağı sinifləri üzrə müəllimlərin süni intellektdən istifadə səviyyəsi ölkələr arasında ciddi fərqlər göstərib. Bu OECD-nin Beynəlxalq Müəllimlər və Tədris Araşdırması (TALIS) çərçivəsində aparılmış son tədqiqatda qeyd olunub.
OECD-nin TALIS tədqiqatına əsasən, bəzi ölkələrdə müəllimlərin yarıdan çoxu tədris prosesində Aİ alətlərindən istifadə etdiyini bildirərkən, digərlərində bu göstərici xeyli aşağı olub.
Təqdim olunan qrafikə görə, lider ölkələrdə Aİ-dən istifadənin payı ən aşağı göstəriciyə malik ölkələrlə müqayisədə təxminən iki dəfə çoxdur.
Bu fərqlərin əsas səbəbləri kimi texnoloji infrastruktur, müəllimlərin peşəkar hazırlığı və məktəblərdə rəqəmsal resurslara çıxış imkanları göstərilir.
OECD qeyd edir ki, süni intellekt tədris prosesində müəllimlərə qiymətləndirmədə, dərs planlaşdırılmasında və şagirdlərin fərdi inkişafının izlənməsində dəstək verir.
Lakin təşkilat texnologiyadan istifadənin balanslaşdırılması və tədris keyfiyyətinin qorunması ilə bağlı tövsiyələr də irəli sürür.
Mütəxəssislər bildirirlər ki, Aİ alətlərinin təhsil sisteminə geniş inteqrasiyası üçün müəllimlərin rəqəmsal bacarıqlarının artırılması əsas şərtlərdən biridir.
Gülnar Nazimqızı