SOCAR Terminal avadanlıq potensialını 1 milyon TEU-ya qaldırmağı planlaşdırır

SOCAR -a məxsus əsas aktivlərdən biri olan SOCAR Terminal yalnız konteyner limanı olmaqla kifayətlənmir, həm də dayanıqlılıq, texnologiya və strateji yerləşmə baxımından müasir logistika mərkəzinə çevrilməkdədir. Belə ki, 2024-cü ildə terminal tərəfindən gəmi qəbulu bir il əvvələ nisbətən 13% artıb. Ötən il terminal 630 gəmi qəbul edib. Bu barədə şirkətin Baş direktoru Uğur Değirmenci məlumat verib.
Egey bölgəsində yerləşən SOCAR Terminal Türkiyənin ən böyük konteyner terminalıdır və hökumətin milli logistika strategiyalarına uyğun olan “Böyük Həcmli Sərmayə Təşviqi Sertifikatı”na malikdir.
“Qlobal ticarət mühitində, dərin sularda yerləşən körpülərimiz sayəsində ULCS tipli ultra-böyük konteyner gəmilərini qəbul edə bilirik. Bu isə bizə yalnız regionda deyil, beynəlxalq səviyyədə də rəqabət üstünlüyü verir,” – Değirmenci bildirib.
Rekord göstəricilər və artım
2024-cü ildə SOCAR Terminal 630 gəmi qəbul edib, bu isə əvvəlki illə müqayisədə 13% artım deməkdir.
“Bu artım bölgənin artan ticarət qabiliyyəti və bizim tələbatı qarşılamağa hazır olduğumuzu göstərir,” – o əlavə edib.
Terminal Türkiyənin qərb bölgəsində idxal-ixrac və sənaye logistikası sahəsində mühüm rol oynayır.
Onun fəaliyyəti yalnız yük boşaltmaqla məhdudlaşmır.
Tutum və infrastruktur
Hazırda 1,5 milyon TEU-luq quraşdırılmış tutuma malik terminal 320 min kvadratmetrlik sahədə yerləşir və 18,5 metr dərinliyə sahib körpülərlə təchiz olunub.
700 metrlik körpü dünyanın ən böyük gəmilərini qəbul etməyə imkan verir. SOCAR Terminal tam avtomatlaşdırılmış konteyner idarəetmə sistemi ilə təchiz olunub, bu da səmərəliliyi artırır və dövriyyə vaxtını azaldır.
Terminalın maksimum yükaşırma qabiliyyəti 1,5 milyon TEU-dur. Amma hazırda limanda olan avadanlıqların potensialı 600 min TEU təşkil edir.
Hazırda şirkət bu avadanlıq potensialını 1 milyon TEU-ya qaldırmağı planlaşdırır.
Ətraf mühitə bağlılıq
Değirmenci terminalın ekoloji yönümlü fəaliyyətini vurğulayaraq karbon emissiyalarının azaldılması üçün atılan addımları qeyd edib.
“Karbon izinin hesablanması üçün ISO 14064-1:2018 standartlarına uyğun fəaliyyət göstəririk. Günəş enerjisi və daha səmərəli liman avadanlıqları üzərində işləyirik,” – o bildirib.
“Biz təkcə liman idarə etmirik, həm də dayanıqlılıq, texnologiya və strateji baxış əsasında inteqrasiya olunmuş logistika platforması qururuq,” – o əlavə edib.
Hazırladı: N.Təbrizli