"Kontakt Home xarab və geri qaytarılmış telefonlar satır" - FOTOFAKT

13:38 | 04.10.2019
Müştərilər üçün "hədsiz imkanlar”, "keyfiyyətli məhsullar”, "yüksək səviyyədə xidmət” göstərməyi qarşısına məqsəd qoyan "Kontakt Home”-dan şikayətlər tükənmək bilmir. Şikayətlərdən məlum olur ki, saytlarında özləri haqqında müştəriləri üçün hədsiz imkanlar yaratmaqla onlara hər zaman keyfiyyətli məhsullar təqdim etdiklərini və yüksək səviyyədə xidmət göstərdiklərini qeyd edən şirkətin məsul şəxsləri, əslində minlərlə müştərini süründürməklə məşquldur.

Bu günlərdə saytımıza müraciət edən bir şikayətçi deyir k, "Kontakt Home”-dan "Samung J6” markalı mobil telefonu kreditə götürüb. Onunla müqavilə imzalanıb və bir illik zəmanət talonu verilib. Zəmanətə əsasən, telefonda 1 il ərzində baş verəcək nasazlıqlara görə, şirkət özü məsuliyyət daşımalıdır.

Şikayətçi deyir ki, bir müddət sonra telefonu elektrikə qoşub yükləməyə qoyduqda, telefon enerji yığmayıb. Buna görə də, telefonun zəmanət talonu ilə birlikdə "Kontakt Home” – un servis mərkəzinə gedib. Orada zəmanət talonuna əsasən USB konnektorda problemlər aşkarlanıb və telefon təmirə götürülüb. Servisdə telefon təmir edilib və qaytarılıb. Üstündən 5-6 gün keçməmiş, yenidən telefonda eyni problem yaşanıb və şikayətçi servis mərkəzinə üz tutub, telefonun dəyişdirilməsini istəyib. Xarab telefonun ona satıldığını deyərək, gileylənib. Lakin, şirkət bundan imtina edib və telefonu yenidən təmirə yollayib. 

"Mən bir ayda 5 dəfə telefon təmir etdirməliyəm? Mən telefonu ordan alandan normal işlədə bilmişəm. Tutulması, donması bir yana, enerji yığmaması, günlərlə telefonun təmirdə olması mənim bütün işlərimi iflic edib. Deyirəm, bu telefon xarab telefondur, özünüz də görürsünüz, mən buna hər ay pul verirəm axı, dəyişin normal telefon verin, ya ya telefonunuzu götürün, pullarımı qaytarın, gedib başqa yerdən normal telefon alım. Bunu da etmirlər, məni hər dəfə süründürürlər”, - deyə şikayətçi bildirib. 

Məsələni "Kontakt Home”  ilə araşdırmağa çalışdıq: 

Belə ki, şirkətin İctimaiyyətlə Əlaqələr üzrə meneceri Vəfa Rüstəmova məsələni araşdırdıqlarını bildirərək dedi ki, sözügedən məsələdə problem şəbəkə ilə bağlı olub, qısaqapanma səbəbindən  ərimə baş verib. 

"Müqavilənin şərtlərinə görə, telefon bir dəfə təmir olunur və təmir olunmuş ehtiyat hissəsinə bir ay zəmanət verilir. Lakin müştəri eyni qüsurla iki həftə sonra təkrar müraciət edib. Bu zaman ödənişli təmir olunmalıdır. Lakin müştəri məmnuniyyəti üçün təmiri öz hesabımıza etmək qərarına gəldik. Çox güman ki, müştərinin qoşduğu elektrik yuvasında problem var, tövsiyə edərdim ki, bunu yoxlatdırsınlar. Təmirçilər nasazlığın istifadə nəticəsində baş verdiyini bildiriblər”, - deyə "Kontakt Home” şirkətinin İctimaiyyətlə Əlaqələr üzrə meneceri Vəfa Rüstəmova bildirib.

Şirkətin bu açıqlamasından bir neçə və çox ironik sual ortaya çıxır. 

1) "Təmirçilər nasazlığın istifadə nəticəsində baş verdiyini bildiriblər” deyəndə, açığı şirkətin nə demək istədiyini anlamadıq. Məgər USB konnektor istifadə üçün nəzərdə tutulmayıb ki? Müştəri telefonu yükləməyə qoymamalıdır ki, USB konnektorunda ərimə baş verə bilər? Bu nə məntiq, bu nə yanaşmadır?

2) "Çox güman ki, müştərinin zaryadkaya qoyduğu elektrik yuvasında problem var, tövsiyə edərdim ki, bunu yoxlatdırsınlar” cümləsi də çox maraqlıdır. Məgər o evdə sizin müştəriyə kreditlə verdiyiniz,  bir ayda iki dəfə nasazlıq yaranan telefondan başqa elektrikli heç nə yoxdur? Necə olur ki, o elektrik yuvası digər elektriklə işləyən əşiyalarda problem yaratmır, qısaqapanma, ərimə baş vermir, amma sizin telefonunuzda yaranır? Məncə, bu sual ən çox elə "Kontakt Home”-ni düşündürməlidir. 

3) "Müqavilənin şərtlərinə görə, 1 dəfə təmir olunur və təmir olunmuş ehtiyat hissəsinə 1 ay zəmanət verilir. Lakin müştəri eyni qüsurla 2 həftə sonra təkrar müraciət edib. Bu zaman ödənişli təmir olunmalıdır” fikri də çox maraqlıdır. Sizin xarab olduqdan sonra təmir edib 1 ay zəmanət verdiyiniz telefon 1 ay keçməmiş, 2 həftə sonra yenidən eyni problemi yaşayırsa, bunun məsuliyyətini niyə müştəri daşımalıdır? 

Özünüz deyirsiniz axı, 1 dəfə təmir olunur və təmir olunmuş ehtiyat hissəsinə 1 ay zəmanət verilir. Lakin müştəri eyni qüsurla 2 həftə sonra təkrar müraciət edib. 

Bu o deməkdir ki, sizin gördüyünüz iş 1 ay da çəkmədən bərbad olub, buna görə müştəri niyə sizə pul ödəməlidir ki, siz də "müştəri məmnuniyyətini nəzərə alıb xərcləri öz üzərimizə götürürük” deyib, müştəriyə minnət qoyasınız?

Ümumilikdə kiçik araşdırma ilə şirkətin bütün maxinasiyalarını öyrənmək mümkündür. Yazı yayımlanmağa hazırlanan müddətdə də, onlarla müştəri bizə müraciət edib, "Kontakt Home” – dən şikayətlərini bildirdilər. 

Onlardan biri də Şakir Məmmədovdur. 

Şakir Məmmədov deyir ki, "Kontakt Home”-dan şirəçəkən maşın alıb.  Iki-üç dəfə istifadə olunduqdan sonra, şirəçəkən maşın xarab olub. Onu 4 dəfə "Kontakt Home”-nin servis mərkəzinə aparsa da, düzəlməyib. 

"Dörd dəfə "Kontakt Home”un "Təmir Servis Mərkəzi"nə müraciət etmişdim. Təmir edirdilər amma yenə işləmirdi. Bu barədə Sumqayıt filialına məlumat verirdim ki, şirəçəkən işləmir. Tələb edirdim ki, ya cihazı dəyişdirin ya da pulumuzu qaytarın. Əks halda məhkəməyə müraciət edəcəm. Bildirdilər ki, məhkəməyə müraciət sizin hüququnuzdur”.

Şakir Məmmədovun sözlərinə görə, birinci dəfə işə Sumqayıt Şəhər Məhkəməsinin hakimi Aynur Behbudova baxıb. Lakin iddia təmin olunmayıb:
"Aynur Behbudova səbəb kimi "Kontakt Home”un baş ofisinin Bakı şəhəri, Nəsimi rayonu, Moskva prospekti 73-də yerləşdiyini əsas gətirərək Nəsimi Rayon Məhkəməsinə müraciət etməyimizi, həmçinin 10 manat rüsum ödəmədiyimizi göstərmişdi. 

Əslində Sumqayıt şəhərində yaşadığımdan və iddia istehlakçının hüqüquna dair olduğundan iddiaçı rüsum ödəməkdən azaddır. Bu halları nəzərə almayan Aynur Behbudovanın qərarından Sumqayıt Apellyasiya Məhkəməsinə şikayət verdim. Apellyasiya məhkəməsi savadsız və hüquqa zidd qərarı ləğv edərək, işi təkrar birinci instansiya məhkəməsinə göndərdi”. 

Şikayətçi bildirib ki, bu dəfə işə Sumqayıt Şəhər Məhkəməsinin hakimi Emin Abdullayev baxıb.

"Emin Abdullayev məhkəmə baxışında bütün hallarda " Kontakt Home"un tərəfini tutaraq, ədalətsiz qərar çıxararaq iddiamı təmin etmədi. Yenidən Sumqayıt Apellyasiya Məhkəməsinə şikayət verəcəm”,- deyə Şakir Məmmədov bildirib.

Azad İstehlakçılar Birliyinin rəhbəri Eyyub Hüseynov deyir ki, son bir neçə ildə "Kontakt Home”  ilə bağlı şikayətlər yağış kimi gəlir.

Onun sözlərinə görə, dəfələrlə İqtisadiyyat Nazirliyinin uyğun bölümünə də müraciət edib.

"Kontakt Home-un aldatma maxinasiyası çox fərqli və primtivdir. Xarab və kreditdə olan telefonları satırlar. Son bir neçə ildə "Kontakt Home” ilə bağlı şikayətlər yağış kimi gəlir. Vətəndaşlar deyir ki, aldıqları telefonda nasazlıq aşkar edib və ya bəyənməyib 2 saat sonra geri qaytarmaq istədikdə, telefona cızıq atıb geri götürmürlər ki, telefonu cızmısınız. Bu şirkət insanları aldadıb ciblərinə girir”, – deyə Azad İstehlakçılar Birliyinin rəhbəri Eyyub Hüseynov bildirib.

Eyyub Hüseynov əlavə edib ki, bu cür davam etsə, mətbuat konfransı keçriləcək və kütləvi şəkildə Baş Prokurorluğa, məhkəməyə və İqtisadiyyat Nazirliyinə şikayətlər təşkil olunacaq.
 
Bəs gğrəsən bu qədər şikayətin qarşılığında bu şirkətlə bağlı uyğun dövlət qurumları nə üçün tədbir görmür? 

Eyyb Hüseynovun sözlərinə görə, buna sirri "Kontakt Home" şirkətinin rəhbəri Elnur Allahverdiyevdədir.  Belə ki, bu şəxs  Sloveniyanın Bakıdakı fəxri konsuludur və vəzifəsindən istifadə edərək bütün bu maxinasiyaları rahatlıqla həyata keçirir.

Anews.az olaraq ki, ilk araşdırma etdik, araşdırmalardan bəlli oldu ki, şirkətin rəhbəri Elnur Allahverdiyev Sloveniyanın Bakıdakı fəxri konsuludur. Eyni zamanda, onun adı "Azercell”in 3 şirkətindən biri olan "ABC-Telekom” MMC-nin (digərləri Akhundoff Networks və İntegralplus) sahibi kimi keçir. 










HƏZİ
www.anews.az
loading...

Xəbər lenti