Parlament seçkisi ilə bağlı olaraq oktyabrın 9-da Azərbaycanda təşviqat kampaniyasına start verilib. Bu kampaniyada əsas vəzifə medianın üzərinə düşür və namizədlər sadəcə qanunla nəzərdə tutulan pulsuz efir vaxtından deyil, həm də pullu reklam olunma imkanlarından da istifadə edə bilirlər.
Bəs görəsən, medianın təqdim etdiyi reklam qiymətləri namizədlərin ciblərinə uyğundurmu?
ANN.TV-nin araşdırdığı növbəti mövzu bu məsələyə həsr olunub. Bu məqsədlə əməkdaşlarımız deputatlığa namizədlərin, eləcə də siyasi şərhçinin fikirlərini öyrənib. Video-süjetə baxa bilərsiniz.
Hazırladı:
Zülfiyyə Səfxanova
Bizi sosial şəbəkələrdə izləyin !