Rusiyadan yan keçərək Aktau-Bakı marşrutu ilə neft nəqli Qazaxıstan üçün sərfəli deyil - TACC

Qazaxıstan ixrac üçün neft tədarükünü şaxələndirməyə çalışır, məsələn, Aktau-Bakı kimi yeni marşrutlardan istifadə edir, lakin iqtisadi nöqteyi-nəzərdən bu cür tədarüklər sərfəli deyil. Bu barədə Rusiyanın TACC agentliyi yazıb.
Mütəxəssislərin fikrincə, Qazaxıstanın neft ixrac marşrutlarının ümumi layihə gücü (Mərkəzi Asiya regionunda dəmir yolu daşımaları istisna olmaqla) bu gün ildə 139 milyon ton təşkil edir ki, bu da 2022-ci ildə ixrac olunan neftin həcmindən 2 dəfə çox - 64,3 milyon tondur. Rusiyadan keçən marşrutlar 62,7 milyon ton və ya 2022-ci ildə Qazaxıstanın ümumi neft ixracının 97,5%-ni təşkil edib.
Azərbaycan Xəzər Dəniz Gəmiçiliyi 2023-cü ilin martında Qazaxıstanın Xəzər dənizindən Aktau-Bakı marşrutu ilə Kaşaqan yatağından 6,9 min ton neftin ilk partiyasını göndərdiyini bildirib.
Qazaxıstan altıncı neft ixrac marşrutudur: ən uzun (Aktaudan Ceyhana 2100 km, CPC boyunca Novorossiyskə qədər - 1511 km),
ən bahalı ( ton neft üçün 100 dollara qədər, CPC tarifi - 38,4 dollar), lakin "dünyanın istənilən coğrafi nöqtəsi" ilə əlaqələndirilir, InfoTEK yazır və qeyd edir ki, CPC həm də tankerlərin keçidindən sonra dünyanın istənilən nöqtəsinə çıxışı təmin edir.
www.anews.az
Mütəxəssislərin fikrincə, Qazaxıstanın neft ixrac marşrutlarının ümumi layihə gücü (Mərkəzi Asiya regionunda dəmir yolu daşımaları istisna olmaqla) bu gün ildə 139 milyon ton təşkil edir ki, bu da 2022-ci ildə ixrac olunan neftin həcmindən 2 dəfə çox - 64,3 milyon tondur. Rusiyadan keçən marşrutlar 62,7 milyon ton və ya 2022-ci ildə Qazaxıstanın ümumi neft ixracının 97,5%-ni təşkil edib.
2022-ci ilin avqustunda Qazaxıstan Prezidenti Kasım-Jomart Tokayev "Kazmunaiqaz”a neft tədarükünü şaxələndirmək və neft və neft məhsullarının Xəzər dənizi vasitəsilə Azərbaycana və daha sonra dünya bazarlarına dəniz yolu ilə nəqlini inkişaf etdirməyi tapşırıb. "İnfoTEK” qeyd edir ki, söhbət 2006-cı ildə inkişafı ilə bağlı müqavilə imzalanan, lakin marşrutdan heç vaxt tam istifadə olunmayan Qazaxıstan Xəzər Nəqliyyat Sisteminin (KKTS) reanimasiyasından gedir.
Qazaxıstan altıncı neft ixrac marşrutudur: ən uzun (Aktaudan Ceyhana 2100 km, CPC boyunca Novorossiyskə qədər - 1511 km),
ən bahalı ( ton neft üçün 100 dollara qədər, CPC tarifi - 38,4 dollar), lakin "dünyanın istənilən coğrafi nöqtəsi" ilə əlaqələndirilir, InfoTEK yazır və qeyd edir ki, CPC həm də tankerlərin keçidindən sonra dünyanın istənilən nöqtəsinə çıxışı təmin edir.
Ekspertlərin fikrincə, Bakı-Tbilisi-Ceyhan sisteminin səhmdarları ildə 1,5 milyon ton Qazaxıstan neftinin (vergilər və digər ayırmalar istisna olmaqla) əlavə nəqli həcmləri hesabına 120 milyon dollara qədər gəlir əldə edəcəklər.
Gülnar
www.anews.az