2023-cü il televiziya,radio və rəqəmsal platformanın reklam büdcəsi nə qədərdir? - Hesabat
2023-cü il Azərbaycanda televiziya, radio, açıq hava və rəqəmsal platformalarda yerləşdirilməsi,
həmçinin promo reklam kampaniyaların keçirilməsi üçün reklam büdcəsi təxminən 140 milyon manat təşkil edib. Bu barədə "İKT bazarı iştirakçıları"
İctimai Birliyinin yaydığı hesabatda qeyd olunub.
Belə ki, bunun 46 milyonu televiziyaların, 33 milyonu rəqəmsal platformanın, 7,2 milyonu isə radionun payına düşüb.
Hesabatda qeyd olunub ki, gələcəkdə bu rəqəm 160 milyona qədər arta bilər.
İctimai birliyinin keçirdiyi rəy sorğusuna görə, əhalinin 76% peyk siqnalı vasitəsilə qəbul edilən kanallara baxır, 15% - kabel televiziyalarının, 4% isə İPTV abunəçisidir, 3% də yerüstü rəqəmsal yayımlara tamaşa edir.
"Qanunsuz fəaliyyət
göstərən internet OTT platformları** üzərindən televiziyaya baxanların sayı 18%
çatıb, bölgələrdə sürətli internet yayıldıqca bu rəqəm daha da artacaq. Hazırda
ölkə boyu qanunsuz televiziya yayımlarının fəal istifadəçilərinin sayı 300 mindən
artıqdır. Qanunsuz yayımlanan internet saytlarının, OTT platformlarının (o cümlədən
müxtəlif cihazlara yüklənmiş olanlar) istifadəçilərinin çoxalması orada müxtəlif
reklamların yerləşdirilməsi, əslində qanunsuz reklam bazarının təşəkkülü deməkdir", - məlumatda deyilir.
2023-cü ildə televiziyada
reklama qoyulan sərmayənin payı reklama qoyulan ümumi investisiyanın 33%-ni təşkil
edir. Reklam bazarının növbəti 3-5 il ərzində TV yönümlü olacağı açıqlanıb.
Gülnar Nazimqızı
www.anews.az