Yeni İldə ən çox yol verilən 6 səhv

09:50 | 31.12.2013
Yeni İldə ən çox yol verilən 6 səhv

Yeni İldə ən çox yol verilən 6 səhv

Yeni il gecəsi bir gün çəkir. Amma bu gecə diqqətsizcəsinə yeyib içdiklərimiz uzun müddət sağlamlığımıza təsir edə bilər. ANS PRESS Yeni ildə ən çox yol verilən 6 yanlışı açıqlayır. 1. Gün boyunca az yeməkƏksinə günə yaxşı səhər yeməyi ilə başlayıb, nahar və ara yemək də yeyin. uzun müddət heç nə yemədən yeni il gecəsini gözləmək metobolizmanı poza,sağlamlığa ciddi fəsadlar vura bilər. 2. Yeni ildə ac qalmaqbütün gün ac qalmaq qan şəkərinin düşməsinə səbəb olacaq. Nəticədə siz axşam normadan çox yemək yeyəcəksiniz. Bu həm həzmi çətinləşdiri, həm də bayram günü sizə ağırlıq hissi verə bilər. Yeni il yeməyindən 2 saat qabaq 1 kasa şorba və iki dilim kəpəkli çörək və ya 1 meyvə, 1 balca kasa qatıq kimi ara yemək məsləhətdir. 3. Çərəz və çips atışdırmaq: Çərəzlər yaxşı enerji qaynağıdırlar. Amma fərqində olmadan qəbul edilən çox miqdarda çərəz, sipslər və axşam qəbul edilən içki birləşəndə onlar məsumluqdan çıxırlar. yadınızda qalsın - 6-8 ədəd badam və ya 2 qoz, ya 10-12 ədəd fındıq 1 qaşıq zeytun yağı ilə eyni kaloridədir. 4.Məzələrin başından ayrılmamaqMəzə qəbulunda diqqətli olun. Pendir, qatıq kimi məzələr yeməyə çalışın. Qızartma kimi yağlı yeməklərdən qaçın. 5. Az su içmək Yeni il gecəsi alternativ içkilər çox olduğu üçün adi su içmək yaddan çıxa bilər. Yeməyə başlamadan öncə 2 stəkan su için. Yılbaşı yemeklerinde alkol tüketmek susama hissini azalttığı için su tüketimi yetersiməyə çalışın. Sonradan da 2-3 stəkan su qəbul etməyiniz məsləhətdir. 6. Sürətli yemək Sürətlə yedikdə qidalar tam çeynənulməmiş mədəyə göndərilir. Nəticədə mədə də qaz və həzmsizlik şikayəti yaradır. beynə doyma siqnalı 20 dəqiqə sonra çatır. Buna görə, yeməyi asta-asta və yaxşı çeynəyərək qəbul edin. Spirtli içki bir başa yağa çevrilən bir maddədir. Bir qram içki 7 kalori deməkdir. İçki qəbul edilənin sabahı günü 3 litr su qəbul edilməlidir. Bayramdan sonra mədəni rahatlatmaq üçün nə etmək olar?Bayramın səhəri günü yüngül və asan həzm edilən yeməklər seçin. Qatıq, meyvə kimi sadə səhər yeməyi yeyin.Gün ərzində un məmulatlarından uzaq durun. Bunların yerinə tərəvəz şorbası qəbul edin. Ara yeməklərdə C vitamini ilə bol olan kivi, portağal, mandalin kimi meyvələr qəbul edin. ANN.Az
0
Bizi sosial şəbəkələrdə izləyin !

REKLAM

Xəbər lenti

“Bir Pəncərə İxraca Dəstək Mərkəzi” xətti ilə ixrac azalıb