• $ 1.7
  • € 1.7533
  • ₽ 1.7526
  • ₺ 0.0472
  • £ 2.1077

Azercell's Customer Satisfaction Index has exceeded 94%

Azercell's Customer Satisfaction Index has exceeded 94%
25.01.2024 14:27
Aparıcı mobil operator 2023-cü il üçün Çağrı Mərkəzinin nəticələrini açıqlayıb.
 
Müştərilərə üstün xidmət göstərməyi hədəfləyən Azercell abunəçilərinin sorğularının vaxtında cavablandırılmasını, onların təklif və rəylərinin hərtərəfli təhlilini uğurla təmin edib.

2023-cü ildə Azercell-in Çağrı Mərkəzinə təxminən 3 milyon zəng daxil olub, orta həlletmə müddəti (ART) təxminən 2,2 dəqiqə təşkil edib ki, bu da qlobal səviyyədə qəbul edilmiş 6-7 dəqiqəlik standartla müqayisədə nəzərəçarpacaq yüksək göstəricidir.
 
Müştəri xidmətlərinin keyfiyyətini daha da artıran Azercell bu sahədə texnoloji yeniliyi tətbiq edib. 2023-cü ilin noyabrında şirkət Azərbaycan dilində tam xidmət göstərən ilk süni intellektə əsaslanan virtual köməkçini istifadəyə verib. AiCell adlı süni intellektlə işləyən bot müştəriləri Çağrı Mərkəzinin operatorlarına yönləndirmədən dərhal bir çox xidmətləri həyata keçirir və abunəçilərin müraciətlərinə daha operativ baxılmasına kömək edir. Beləliklə, Azercell daha çox sorğuya daha qısa müddətdə baxaraq, müştərilərinin vaxtına qənaət etmişdi. Qeyd edək ki, virtual köməkçinin kommunikasiya funksiyaları və xidmət imkanları davamlı olaraq inkişaf edir və qarşıdakı aylarda bot daha iki özünəxidmət funksiyasını təqdim edəcək.
 
Bundan əlavə, Azercell rəqəmsal kanallar vasitəsilə xidmət göstərməyə davam edib. Ötən il ərzində şirkətə onlayn kanallar vasitəsilə 1,5 milyona yaxın sorğu daxil olub, onlardan 440 minə yaxınına sosial şəbəkələr vasitəsilə müraciət edilib. Hazırda Azercell Facebook, Instagram, Twitter, LinkedIn və YouTube platformalarında müştəri xidmətləri göstərir.
 
Həmçinin, ötən il Azercell beynəlxalq standartlara uyğun müştəri xidmətlərinin göstərilməsi üçün "ISO 18295-1:2017: Müştərilərlə əlaqə mərkəzlərinə tələblər” sertifikatını alıb.
 
Bu təşəbbüslər nəticəsində Azercell-in Çağrı Mərkəzinin Müştəri Məmnuniyyəti İndeksi 2023-cü ildə 94,9%-ə çatıb ki, bu da qlobal göstərici olan 85%-i əhəmiyyətli dərəcədə üstələyib.
 
Qeyd edək ki, Azercell-in Çağrı Mərkəzinə 7/24 fəaliyyət göstərən *1111 qısa nömrəsi, 012-4904949 (Fakturasız Xətt abonentləri üçün) və 012-4905252 (Fakturalı Xətt abunəçiləri üçün) stasionar nömrələri, həmçinin onlayn ünsiyyəti təmin edən Kabinetim proqramı.
 
 

www.anews.az
Similar news
Similar news
Google expert held master class for Azerbaijani schoolchildren
Cəmiyyət 15:54
Google expert held master class for Azerbaijani schoolchildren
Завтра в Билясуваре у 1200 абонентов не будет газа
Cəmiyyət 12:40
Завтра в Билясуваре у 1200 абонентов не будет газа
Nar supports the development of a sign language application in Azerbaijan
Cəmiyyət 17:09
Nar supports the development of a sign language application in Azerbaijan
Azerbaijan weather forecast for February 7
Society 14:30
Azerbaijan weather forecast for February 7
Society 20:45
"Azerbaijan Children Hotline" publishes results for 2024
Azerbaijan weather forecast for February 6
Society 13:39
Azerbaijan weather forecast for February 6
Bakcell Introduces New Exclusive 100-Series Numbers
Society 11:40
Bakcell Introduces New Exclusive 100-Series Numbers
Azerbaijan suspends flights to ten Russian cities - UPDATED
Society 16:31
Azerbaijan suspends flights to ten Russian cities - UPDATED
Brave flight attendant of AZAL airplane to be laid to rest at Second Alley of Honor
Society 13:36
Brave flight attendant of AZAL airplane to be laid to rest at Second Alley of Honor
Anews TV

Our official Youtube channel

Subscribe