Məlumatların ictimaiyyətə düzgün və vaxtında çatdırılması qurumunəsas prioritetlərindən biridir- Fərid Hüseynov

Məlumatların ictimaiyyətə düzgün və vaxtında çatdırılması qurumun əsas prioritetlərindən biridir.. Bunu Azərbaycan Hava Yolları QSC-nin AZAL daxili və xarici komnukasiyalar şöbəsinin rəhbəri Fərid Hüseynov bildirib.
“Bəzən məlumatlar reaktiv şəkildə hadisələrə cavab verir və bu zaman müəyyən çətinliklər ortaya çıxır. Məlumatların paylaşılmasında və ictimaiyyətə çatdırılmasında yaranan gecikmələr və ya digər texniki və təşkilati maneələr də bu prosesə təsir edə bilər. Bu kimi halların qarşısını almaq üçün biz AZAL olaraq proaktiv yanaşma tətbiq edirik. Müxtəlif prosedurlar, strategiyalar və normativ sənədlər vasitəsilə hadisələr baş verməmişdən öncə ictimaiyyəti məlumatlandırmağa çalışırıq. Eyni zamanda, şəffaflıq və dürüstlük prinsipləri çərçivəsində informasiya axınında müəyyən gecikmələr və ya problemlər yaransa da, biz çalışırıq ki, bu halların təsiri minimuma endirilsin” Fərid Hüseynov mayın 2-də keçirilən Nəqliyyat İnfrastrukturunda davamlı həllər media müstəvisində” panel çıxışı zamanı deyib.
O əlavə edib ki, bütün bu yanaşmalar sayəsində “fire-fighting” deyil, qabaqlayıcı, strateji kommunikasiya modeli əsas götürülür.
Aytac Zeynalova