"Azərbaycanda çəkilən seriallar çox səviyyəsizdir"
Anews.az-ın bu dəfəki müsahibi bir çox sevilən
seriallara imza atmış rejisor Rövşən İsaxdır.
Xoş gördük Rövşən bəy. Tamaşaçılar Rövşən İsaxı sadəcə efirlərdən tanıyır. Bizə biraz
tamaşaçıların tanımadığı Rövşən İsaxdan danışın.
Uşaqlığınızı necə xatırlayırsınız?
- Uşağlıqda
futbol oynamağı çox sevirdim. 6-cı sinifdən sonra dərnəyə yazıldım. Ona görə də
6-cı sinifdən sonra xatirələrimin hamısı dərnəklə bağlıdır. Çoxlu səfərlərə
gedirdim. O vaxt sovet dövrü idi. Maraqlı tədbirlər olurdu. Veteranlarla, Gəncə
şəhər ziyalıları ilə görüşlər olurdu. Orta məktəbdə 10 il əlaçı olmuşam. Şərəf
lövhəsində hər il şəklimi dəyişərdilər. Ağlım kəsən vaxtdan ədəbiyyata marağım
çox olub. Çox mütaliə edirdim. 4-cü sinifə keçəndə müəllimlər yeni idi. Bir ədəbiyyat
müəlliməmiz var idi. Sual verdi ki, yayda kimsə kitab oxuyubmu? Dedim mən
"söyüdlü arx” romanını oxumuşam. Yadıma gəlir ki, mən belə deyəndə müəllimə çox
təəccüblənmişdi ki, 10 yaşında uşaq roman oxuyarmı?... Hətta məni lövhə
qarşısına çıxardıb sual verdi ki, həqiqətən bilirəm yoxsa yox. İndi də serialda
arabir ssenari yazmaq məsələsinin kökündə o durur. Çünki mənim ssenaristlik təhsilim
yoxdur. Onu bizə təcrübə öyrətdi.
Azərbaycanda kino yaradıcılarından izləyib
öyrənmək istədiyiniz karifeylər olubmu?
Azərbaycan
kinosunda elə bir kino yoxdur ki, ona baxmayım. Bütün filmlərimizə baxmışam.
Hansı filmdən bir cümlə sitat desəniz mən deyə bilərəm ki, hansı filmin hansı
obrazıdır. Mənim 13 yaşımdan düşdüyüm mühit artıq teatr sahəsinə bağlı idi. Biz
indiki Gəncə o vaxtkı Kirabad aktyorları ilə sıx əlaqədə idik. Onlar bizim dərnəyimizə
gələrdi. Bizim teatra girişimiz sərbəst idi. Dərnək müəllimiz var idi Qurban
Abbasov. Bizi bəzən "daxili baxış”a aparırdı. Biz o daxili baxışda müzakirələri
kənardan oturub dinləyirdik. Öyrənirdik ki, tamaşalar necə müzakirə olunur. O səbədən
mən bütün rejisorlarla maraqlanmışam. Bir sözlə nə qədər informasiya almaq
şansım var idisə o qədər çox məlumat alırdım.
Azərbaycanda teatr fəaliyyətini bəyənirsizmi?
Aktyorlarımızdan biri demişdir ki, yaxşı
aktyor reklama çəkilməz, toyda tamadalıq etməz. Necə düşünürsüz?
-Qəti
şəkildə bu fikirlə razı deyiləm. Mən də arzu edərdim ki, atyorlar toyda
tamadalıq etməsin. Heç vaxt o işlə məşğul
olmamışam, amma tamadalıq edən aktyorlarla söhbət etmişəm. Həddindən artıq ağır
işdi. Aktyorun ehtiyacı olmasa gedib o işlə məşğul olmaz. Amma reklama çəkilmək
fikri ilə qəti şəkildə razı deyiləm.
Aktyor səviyyəsiz reklama çəkilməsə yaxşıdır. Dünyanın ən kefiyyətli aktyorları
və ən varlı aktyorları belə reklamlara çəkilir. Burda qeyri-etik heçnə yoxdur.
Müsahibələrinizin birində oxumuşdum ki, "Azərbaycan
kişisi " haqqında film çəkmək istəyirsiniz. Maraqlıdır ki, düşüncələrinizdə
bunu necə canlandırırsınız?
Azərbaycanda özünüzə rəqib həmkar varmı?
Bu qədər əziyyətli işin qarşısında sizin və aktyorların aldığı qonarar kifayət edirmi? Türkiyədə xırda bir epizod üçün aktyora yüksək qonarar verilir
-Əslində bu sualın cavabını özünüz bilirsiniz və mən də bu suala cavab verməkdən bezmişəm. Azərbaycanda kim gördüyü işinin müqavilində Türkiyədəki, Rusiyadakı, Amerikadakı, Fransadakı qədər pul alır. Eləcə də aktyorlar, rejisorlar. Mən eyni işi Türkiyədə görsəydim təbii ki, mənim maddi vəziyyətim bu gündən dəfələrlə daha yaxşı olacaqdı.
Təkliflər almısınızmı?
-Mən
ayılanda ki, mənə edilən təkliflər qiymətləndirmək lazımdır onda gec idi. Həyat
şərtləri imkan vermir. Mənə edilən ən gözəl təklifi 26 yaşımda itirmişəm. O
zaman İspaniyaya dəvət aldım və getmədim. Bunu kamera qarşısında ilk dəfədir
deyirəm. Düşünürdüm ki, biz müstəqillik qazanmışıq və hər şey yaxşı olacaq.
Öz çəkdiyiniz seriallar arasında sizə ən çox
doğma olan işiniz hansıdır?
- "Aktrisa” bədii filmi. Dövlət sifarişli film
idi. Bilirsiz biri var 90 dəqiqəlik
filmi bir həftəyə çəkirsən, biri var 2
ilə çəkirsən. Təbii ki, bunun kefiyyətində də fərq var. Onun hər saniyəsinin
üstündə əsirsən. İndi sosial şəbəkələr var deyə tamaşaçısların sözünü demək,
yazmaq imkanı daha çoxdur. Ona görə bəzən olur ki, kiminsə əli girir kadra,
aktrisanın burda sırğası var, çölə çıxanda sırğası olmur. Niyə? Çünki hansısa
bir kadrı 18 saatın tamamında çəkmiş olursan. Nə qədər fikrini toplasan da diqqətin
özündə olmur. Bəzi şeylər var ki, çəkiliş vaxtı bilirik ki, bu səhvdir. Və onu
düzəltmək imkanı yoxdur.
-Hamının ünvanına demirəm amma bizim bəzi tamaşaçılar
var ki, vay o gündən bir şeyi səhv edəsən. Youtube-dakı comentlərdən girib
baxanda görürsən ki istənilən qədər səhv
axtaran tamaşaçılar var. Mən Türkiyədə
prodakşnda söhbət edəndə dedilər ki, onlarda komanda da 64 nəfər adam işləyir.
Biz isə 14 nəfərlə çalışırıq. 3-4 nəfər qrimyor olur. 5 nəfər kostum işinə
baxan adam olur. Bizdə isə ştativi də özümüz daşıyırıq, paltarı da....Əslində
bunları deməkdən çox yorulmuşam, amma təəssüf ki, reallığımız budur. Bəzən ona
görə istəmədən belə səhvlər olur. Bağışlayan tamaşaçılar çoxsağolsun,
Bağışlamayanlar da yenə sağolsunlar...
-Sizə
maraqlı bir hadisə danışım. Təsəvvür edin ki, "Vicdan haqqı” serialının birinci
seriası yayımlandı. Bir xeyli məktublar aldıq. Məktubun birini oxudum. Biri
yazmışdır ki, müəllim 3 dəfə baxdım birinci seriayaya, səhv tapa bilmədim təbrik
edirəm. Özümə də maraqlı gəldi ki, bu kimdir. Bir ucqar rayonda orta məktəb müəllimi.
Fikirləşirəm ki, bu adamın nəyinə lazımdır ki, bu dırnağını gəmirə-gəmirə 3 dəfə
baxır ki, mən burda səhv tapacam. Axı belə insanlar niyə özünə bu qədər əziyyət
verir...
-Bu yaxınlarda Türkiyədə bir serial gördüm, adını da bilmirəm.
Situasiya təxminən belə idi: qız barmağından üzüyü çıxarıb, masanın yanında
oturan oğlanın qarşısına qoyub çamadanı götürüb, otaqdan çıxır. Seriala
baxmamışam. Buna qədər nə baş verib bilmirəm. 9 dəqiqə bu epizod uzandı. 9 dəqiqədə
3 musiqi dəyişdi. Maraq üçün girib youtube-da bu videoyaya baxmışam ki, görüm
altında yazılan comentlər necədir. Həmin videonun altında heçnə görmədim. Bizdə
insanlar var ki, hər seria oturub mən daha bu seriala baxmıyacam deyir. Əgər baxırsansa normal oturub bax. Baxmırsansa
youtub-da girib ona şərh yazma. O nə xəstəlikdirsə
onun adını tapa bilmirəm. Olmazmı ki, bir-birimizi dəstəkliyək, gücümüz heçnəyə
çatmasa belə acı söz deyib ürək qırmıyaq. Dediklərimi hamıya aid etmirəm. Amma
belə insanlar var.
- Bir də hər şeyə don geyindirən adamlar var. Mən də istəyirəm Qarabağdan film çəkim, Azərbaycanın tarixindən film çəkim. Adamlar elə bilirlər ki, bunların hamısını etməyə mənim şansım var, amma nəyə görəsə mən ailə-məişət mövzusunda çəkirəm. Qarabağdan bir film çəkməkdən ötrü bir tankın bir az hərəkəti üçün bilirsinizmi nə qədər xərc tələb olunur. Bu dövlət səviyyəsində olmalıdır. Məgər mənə dedilərmi ki, Qarabağ haqqında film çək, mən də dedim çəkmirəm?!...Çəkdiklərim dişimlə- dırnağımla əldə etdiklərimdir ki, onu da ancaq bu cür serial çəkə bilirəm. Bu fikirlə yaşıyan insanlara demək istəyirəm ki, etməsinlər. Bir də elə həqiqətlər var ki, onu ekrandan deyəndə pis oluruq.Ən çox özünə tənqidi yanaşan millət italiyanlardır. Hər dəfə milli mentalitet deyirik, başa düşürəm ki, bizim mental dəyərlərimiz var ki, bizim üçün əzizdir. Azdırmı, kiminsə evində çörək yeyib, oğurluq edən şəxs. Başa düşürəm bizim mentalitetə ziddir. Amma bu birbaşa insanlığa xas olan şeydir. Bütün insanlarda sevmək və nifrət etmək qabiyyəti də var.
Bir də burdan oxuculara və tamaşaçılara səslənmək istəyirəm ki,
-Mən
müəllif kimi onun tərəfində dursam ki , oğurluq etmək düzgün əməldir, o zaman mən
onu təbliğ etmiş oluram. "Vicdan haqqı” serialında ən çox eşitdiyim fikirlər bu
idi ki, İmranı öldür serialdan çıxart, daha tamaşaçı başa düşmür ki, İmranı
öldürsəm daha kinonun marağı qalmaz. Çünki problem olmasa maraqlı olmaz. Hətta
o kino haqqında mənə yazmışdılar ki, bu kino iki arvadlılığı təbliğ edir. Bu
necə iki arvadlılığı təbliğ edir ki, qızının nişanı qayıdır, oğlu özünü asır.
Belə təbliğat olarmı?...Kinoda çəkilən hadisələr birbaşa həyatı reallıqları əks
etdirir. Həyat belədir.
Azərbaycanda yayımlanan serialları
izliyirsizmi?
-Xeyr.
Çünki çox səviyyəsizdir. Mən bunu müəyyən müddət demək istəmirdim. Sonra başa
düşdüm ki, yalançı səmimiyyət nəyə lazımdır. Bir kiçik misal çəkəcəm o seriallardan. 4 nəfər yan-yana
oturub. Ona görə belə oturublar ki, belə çəkmək daha asandır. Obrazlarından
dilində belə bir söz var. Əsəbimdən otura bilmirəm, deyir və oturur, ayağa
qalxmır. Bu qədər səti yanaşmaq olmaz. Bu da nəticə etibarı ilə ona gətirib
çıxarır ki, biz tamaşaçıları ekrandan küsdürürük. Onlarda belə bir fikir
formalaşır ki, biz bunu bacarmırıq. Bunun da ilk növbədə məsuliyyətini kanallar
daşımalıdır. Əgər görürsənsə bu qədər səviyyəsizdir yayımlama. Mən çəkən adamı
qınamıram. Gücü ona çatır onu yarada bilir. Bunu gərək televiziya kanalı yayımlamasın.
Rövşən İsax televiziya rəhbəri olsa hansı
layihələri görmək istəməz?
Mən
bu haqda heçnə deyə bilmərəm. Çünki fikir bildirməkdən ötrü oturub kanallarda
yayımlanan verlişləri izləməliyəm. Buna da vaxtım yoxdur. Səhər imkan düşəndə səhər
verlişinə baxıram, arada xəbərlər izləyirəm bir də bizim serial yayımlananda
ona baxıram. Serial çəkilişində olanda demək olar ki, televiziya çəklişini izləmək
olmur. Mən televiziyalarda ən çox bilik yarışmalarını, tok-şouları xoşluyuram.
İlk obrazınız yadınızda qalıbmı?
-Dərnəkdəki
ilk obrazım dovşan rolu olub. İnisitut dövründə isə "İstintaq” filmindən bir
hissə hazırlamışdıq orda müstəntiq rolunu oynamışdım. Baş rolum "diplom”
tamaşamda olub. Teatrda isə Əli Əmirlinin "meydan” əsəri vardı teatrda ilk
böyük rolum o idi. Filmdə isə ilk dəfə Ayaz Salayevin "Yarasa” filmində rəssam
rolunu canlandırmışam.
Rövşən müəllim öz yaratdıqlarını bir
tamaşaçı kimi necə qiymətləndirir?
-Yaxşısı da
var, pisi də var. Zəifi də var, düzü də var, səhvi də var. Məncə bütün
rejisorlar belə fikirləşir ki, çəkmiş olduğu hansısa filmə baxanda üstündən müəyyən
qədər keçəndən sonra baxdıqlarına yenidən baxanda deyir ki, indiki ağlım
olsaydı belə edərdim. Eyni hal məndə də var. Bizim indi Həsən Seyidbəylilər, Tofiq
Tağızadələr, Rasim Ocağovlar kimi kamfortumuz yoxdur. Zaman və dövr başqadır.
Özünüzlə tək olanda sual verib cavab ala bilmədiyiniz
sual olubmu?
-Bəli o sual
o qədərdir ki...Yox bu barədə danışmaq istəmirəm.(fikirə gedir) O sualı ki, özümə verirəm mən o sualı heç kimə
demərəm….
Adətən rejisorların reytinq qorxusu olur. Sizdə
bu qorxu olubmu?
Mən ümumiyyətlə
ilk dəfə "Yuxu kimi” serialında reytinqlə maraqlanmışam. Əslində reytinq
maraqlandırır amma bu haqda fikirləşmirəm. Məsələn bunu belə etsəm reytinq
yaxşı olar düşüncəsi ilə yaşamıram. Bəlkədə düz eləmirəm. Onu da deyim ki, birmənalı
olaraq mənim seriallarım həmişə öndə olub. Birdənə "Sonuncu Fəsil”də axsadıq.
Onun da səbəbi onda oldu ki, gözümü əməliyyat etdirmişdim. O işə hazırlıqsız
başladıq.
Biraz "Yuxu
kimi” serialından danışaq. Tamaşaçıları hansı maraqlı səhnələr gözlüyür?
Serialın
marağı ondadır ki, tamaşaçı üçün o gözlənilməz olsun. Mən onu desəm bu artıq
maraqsız olar. Serial ona görə həftə sonu elə yerdə bitir ki, insanlar maraqda
qalır ki, bunun axırı necə olacaq? Biz hətta aktyorlarla danışmışıq ki, kimsə nəsə
soruşsa belə demək olmaz. Aktyorlara çəkiliş meydançasından şəkil paylaşmağı
qadağan etmişik. Tamaşaçılara burdan səslənirəm mənim çəkdiyim seriallarda əxlaqsız, qeyri-etik
heçnə olmayıb. Və kişi kimi də söz verirəm heçvaxt elə şey ola bilməz.
Serial Azərbaycanın bir neçə rayonunda çəkilir…
Tamaşaçılardan
çoxlu mesajlar alırıq ki, serial harda çəkilir. Çəkilişlərimiz əsasən Tovuzun "Məşədilər”
kəndində, bir də Şəmkirin "Tatarlı” kəndində
çəkilir. Bəzi səhnələr də Gəncədə çəkilib.
Bu bölgələrin seçilməyinin səbəbi var. Əvvəla Gəncə teatrını çox yaxşı
tanıyıram. Aktyorların potensialına bələdəm. Bakıdan rayona o qədər aktyorun
getməsi çox çətindir. Bu səbəbdən Gəncəyə yaxın rayonu seçdik. Gəncə teatrına və
rəhbərliyinə də təşəkkür edirəm ki, bizə əllərində olan bütün dəstəyi göstərirlər.
Özüm də Gəncədə doğulduğum üçün oraları yaxşı tanıyıram. Amma ümumiyyətlə niyə
rayonda çəkmək istədik baxdım ki, serialların hamısı bir-birinə bənzəyir Bakıda
çəkilir. Fərqlilik olsun istədim. İrəlidəki seriallarda Şabranda və Neftçalada
da çəkilən serialarmız olacaq.
Keçmişə qayıtmaq imkanınız olsa Azərbaycan
filmlərindən hansını yenidən çəkmək istərdiniz?
Bizim keçən
dəfəki qonağın sualı belə idi ki: "Aktyor üçün diplom önəmlidirmi”?
-Əgər
istedad yoxdursa o diplomun heç bir dəyəri yoxdur. İstedadlı olanda təhsil
olmuyanda yerində sadəcə sayırsan. İstedadın var sadəcə necə xərcləməyi bilmirsən.
Elmini biləndə sən ona elmlə yanaşırsan. Daha düzgün xərcləyə bilirsən. Təhsil
çox vacibdir. İncəsənətə normal qiymət verən bütün ölkələrdə bu inustut var.
Bizim növbəti
qonağımıza sualnızı verin…
Hamı üçün
onun həyatı bir nüsxədən ibarət orginal bir əsərdir. Öz həyat romanını yazmış
olsaydı adını nə qoyardı?...
Tamaşaçılara son
sözünüz...
Gülnar Nazimqızı
Mahir Rüstəmli
www.anews.az
Bizi sosial şəbəkələrdə izləyin !