“Uşaq Qaynar Xətti” mobil telefonda
Xidmətin İOS əməliyyat sistemi üçün nəzərdə
tutulmuş mobil tətbiqi hazırlanıb.
Azercell Telekom MMC-nin dəstəyi, Ümidli Gələcək İctimai
Birliyinin təşkilatçılığı ilə fəaliyyət göstərən,
uşaqların qayğısına və rifahına yönəlik layihələrindən
biri olan "Uşaq Qaynar Xətti” xidmətinin mobil
əlavəsi istifadəyə verilib. 24 noyabrda Hyatt Regency otelində baş tutan
təqdimat mərasimində Azərbaycan Respublikasının Ailə, Qadın və Uşaq Problemləri
üzrə Dövlət Komitəsinin sədr müavini Aynur Sofiyeva, Azercell Telekom MMC-nin
prezidenti Vahid Mürsəliyev, "Ümidli Gələcək” İB-nin rəhbəri Nabil Seyidov, QHT
və media nümayəndələri iştirak edib.
Təqdimat mərasimində "Ümidli Gələcək” İB-nin
rəhbəri Nabil Seyidov mobil tətbiqdən istifadə qaydalarını izah edərək bildirib
ki, "hisslərimin kitabçası”, "stressini at”, "canlı çat”, "məsləhətçi” və bu
kimi bir neçə bölümü olan tətbiq uşaqların üzləşdiyi çətinliklərlə ilkin
mərhələdə xəbər tutmağa kömək edir. Tətbiqdə yerləşdirilmiş naviqasiya
vasitəsilə uşaqlar daha rahat şəkildə təcili təxirəsalınmaz kömək ala bilərlər.
Tətbiq təkcə fiziki və ya psixiki zorakılıqla üzləşən, fərqli sahələrdə
çətinlikləri olan uşaqlar üçün nəzərdə tutulmayıb. Proqram üzərindən
valideynlər övladlarının inkişafını izləyə və doğru istiqamətə yönəldə
bilərlər.
Çıxışlardan sonra tədbirdə "Uşaq Qaynar Xətti”
xidmətinin fəaliyyətini əks etdirən video sujet yayımlanıb. Mərasimin sonunda
fiziki məhdudiyyətli və "Uşaq Qaynar Xətti”xidmətindən yararlanan uşaqların
iştirakı ilə musiqili çıxışlar təqdim edilib.
Məlumat üçün bildirək ki, "Uşaq Qaynar Xətti” xidmətinin əsas məqsədi
uşaqlara ilkin psixoloji yardım, emosional dəstəyin, təxirəsalınmaz köməyin
göstərilməsi, müxtəlif problemlərin həllinə dair məsləhətlərin verilməsi,
habelə reabilitasiya mərkəzlərinə və digər xidmətlərə yönləndirilməsidir.
Azərbaycan "Uşaq Qaynar Xətti” 2010-cu ildən Beynəlxalq
Uşaq Qaynar Xətləri qlobal şəbəkəsinin tamhüquqlu üzvüdür. Bu
şəbəkəyə 143 ölkədən 178 uşaq qaynar xətt xidməti daxildir. Beynəlxalq "Uşaq Qaynar Xətləri” təşkilatının hesabatına əsasən,
qaynar xətlərə edilən zənglərin sayı hər il orta hesabla 5% artır.




www.anews.az