Facebookun loqosunda dəyişiklik olacaq

Meta Facebook-un "identifikasiya sistemini” yeniləyir və buna yenilənmiş loqo da daxildir. Bu barədə Meta öz bloqunda məlumat verib.
Əvvəlki loqosundan tək fərqi arxa planındaki mavinin daha tünd olması və kiçik "f" hərfində bir neçə incə düzəlişin olmasıdır.
"Niyyətimiz daha cəsarətli və əbədi olan Facebook loqotipinin yenilənmiş dizaynını yaratmaq idi. Fərqli, yeni təkmilləşdirmələrin hər biri proqramın şəxsiyyətinin əsas elementi kimi bütün dizaynda daha böyük harmoniya yaradır. Biz bunu tətbiqimizdə daha vizual olaraq əlçatan olmaq üçün qurulmuş və "f” hərfinin bir-birindən fərqlənməsi üçün daha güclü kontrast təmin edən Facebook-un əsas mavi rənginin daha inamlı ifadəsini daxil etməklə etdik”, – Meta Facebook-da edilən dəyişikliklər barədə bildirib.
Açıqlamaya görə, Facebook-un yazı fontu da yenilənib.
"Facebook Sans adlı xüsusi şriftimizdən istifadə edərək, ardıcıl iş yaratmaq və Facebook-da ümumi oxunuşu yaxşılaşdırmaq üçün yazı fontu və loqonu yenidən işləyib hazırladıq. Loqo simvolunda edilən dəyişikliklərə bənzər olaraq, bu təkmilləşdirmələr bizə şəxsiyyətimizin irsi üzərində qurulmağa imkan verdi, eyni zamanda söz nişanının yazı tipinin qalan hissəsi ilə necə birləşdiyi arasında daha güclü əlaqə yaratdı”, - Meta bildirib.
Meta eyni zamanda paylaşımlara olan Reaksiyaların görünüşünü də dəyişib.
"Genişləndirilmiş rəng palitrası vasitəsilə biz Reaksiyalarda daha çox ölçülülük və emosiya oyatmağı bacardıq. Rəng əlçatanlığı ilə bağlı göstərişlərə cavab vermək üçün rəngləri tənzimlədik ki, ikonoqrafiyamız istənilən ölçüdə oxunaqlı olsun, müxtəlif ehtiyaclar üçün kifayət qədər çevik olsun və insanların qarşılıqlı əlaqədə olması asan olsun”, - Meta yeniləməni daha da təsvir edib.
Meta-nın Facebook görünüşü ilə bağlı daha çox dəyişikliyi olacağını bildirib. Şirkət çərşənbə günü bloqunda yer alan yeniləmələri proqram üçün "yenilənmiş şəxsiyyət sisteminin ilk mərhələsi” kimi təsvir edib.
Rabia Hale Seferoğlu
www.anews.az
Əvvəlki loqosundan tək fərqi arxa planındaki mavinin daha tünd olması və kiçik "f" hərfində bir neçə incə düzəlişin olmasıdır.
"Niyyətimiz daha cəsarətli və əbədi olan Facebook loqotipinin yenilənmiş dizaynını yaratmaq idi. Fərqli, yeni təkmilləşdirmələrin hər biri proqramın şəxsiyyətinin əsas elementi kimi bütün dizaynda daha böyük harmoniya yaradır. Biz bunu tətbiqimizdə daha vizual olaraq əlçatan olmaq üçün qurulmuş və "f” hərfinin bir-birindən fərqlənməsi üçün daha güclü kontrast təmin edən Facebook-un əsas mavi rənginin daha inamlı ifadəsini daxil etməklə etdik”, – Meta Facebook-da edilən dəyişikliklər barədə bildirib.
Açıqlamaya görə, Facebook-un yazı fontu da yenilənib.
"Facebook Sans adlı xüsusi şriftimizdən istifadə edərək, ardıcıl iş yaratmaq və Facebook-da ümumi oxunuşu yaxşılaşdırmaq üçün yazı fontu və loqonu yenidən işləyib hazırladıq. Loqo simvolunda edilən dəyişikliklərə bənzər olaraq, bu təkmilləşdirmələr bizə şəxsiyyətimizin irsi üzərində qurulmağa imkan verdi, eyni zamanda söz nişanının yazı tipinin qalan hissəsi ilə necə birləşdiyi arasında daha güclü əlaqə yaratdı”, - Meta bildirib.
Meta eyni zamanda paylaşımlara olan Reaksiyaların görünüşünü də dəyişib.
"Genişləndirilmiş rəng palitrası vasitəsilə biz Reaksiyalarda daha çox ölçülülük və emosiya oyatmağı bacardıq. Rəng əlçatanlığı ilə bağlı göstərişlərə cavab vermək üçün rəngləri tənzimlədik ki, ikonoqrafiyamız istənilən ölçüdə oxunaqlı olsun, müxtəlif ehtiyaclar üçün kifayət qədər çevik olsun və insanların qarşılıqlı əlaqədə olması asan olsun”, - Meta yeniləməni daha da təsvir edib.
Meta-nın Facebook görünüşü ilə bağlı daha çox dəyişikliyi olacağını bildirib. Şirkət çərşənbə günü bloqunda yer alan yeniləmələri proqram üçün "yenilənmiş şəxsiyyət sisteminin ilk mərhələsi” kimi təsvir edib.
Rabia Hale Seferoğlu
www.anews.az
Oxşar xəbərlər
Oxşar xəbərlər