Apple dünyanın ən qiymətli brendi seçilib

İllik Brand Finance Global 500 araşdırmasına görə, Apple dünyanın ən qiymətli brendinə çevrilib, keçən il lider mövqedə olan Amazon isə birbaşa dördüncü yerə düşüb.
Apple-ın brend dəyəri il ərzində 74% artaraq 516,6 milyard dollara, Amazon isə cəmi 3,2% artaraq 308,9 milyard dollara çatıb.
Microsoft, demək olar ki, 78% (340,4 milyard dollara qədər) artım nümayiş etdirərək dördüncü yerdən ikinci yerə yüksəldi. Google üçüncü yerdə qalıb (+18,5%, 333,4 milyard dollara qədər).
Sonrakı yerdə böyük geriləmə ilə keçən illə müqayisədə yer dəyişdirən Samsung və Walmart gəlir. Birinci brendin dəyəri 0,3% azalaraq 99,4 milyard dollara, ikinci brendin dəyəri 15% azalaraq 96,8 milyard dollara düşüb.
TikTok (+28%, 84,2 milyard dollar) onuncu yerdən yeddinci yerə, Facebook (ekstremist təşkilat kimi tanınan və Rusiya Federasiyasında fəaliyyəti qadağan edilmiş Meta-ya məxsusdur) on dördüncü yerdən səkkizinci yerə (+28%, 75,7 milyard dollara) yüksəlib. , on birinci Deutsche Telekom (+16,5%, 73,3 milyard dollara qədər) ilə doqquzuncu yerdədir. Onlar Çin bankı ICBC-ni (+3,3%, 71,8 milyard dollara qədər) bir il əvvəl yeddinci yerdən onuncu yerə, Verizonu (+6,4%, 71,75 milyard dollara) isə səkkizinci yerdən on birinci yerə çıxarıblar.
Deutsche Telekom, Verizon-u keçərək ən qiymətli telekommunikasiya brendinə çevrilib. O, həmçinin bütün Avropa brendləri arasında birinci yerdədir.
Tesla brendi 12% (58,3 milyard dollara qədər) ucuzlaşıb, nəticədə o, 2023-cü ildəki doqquzuncudan dərhal 18-ci yerə düşüb.
Dəyərin ən sürətli artım tempini bir il əvvəl 117-ci yerdən 30-cu mövqeyə yüksələn Nvidia brendi nümayiş etdirib (163% artım, 44,5 milyard dollara qədər), bu, süni intellektə əsaslanan inkişaflara marağın artması ilə əlaqədardır.
Hesabatda qeyd olunur ki, ilk 500-lüyə 201 Amerika brendi daxil edilib ki, bu da ümumi dəyərin yarıdan çoxunu təşkil edir. İlk 30-luğa ABŞ və Çin brendlərindən əlavə yalnız altı şirkət daxildir: Samsung, Deutsche Telekom, Mercedes-Benz, Toyota, Shell və Allianz.
Rusiya brendləri 2024-cü il reytinqində təmsil olunmayıb.
Səkkizinci illik Brand Finance araşdırması 41 ölkədən və 31 sənaye sektorundan 6000-dən çox brend haqqında məlumatları ehtiva edir. Sorğuda 150 mindən çox respondent iştirak edib.
N.Təbrizli
www.anews.az
Oxşar xəbərlər
Oxşar xəbərlər
Son xəbərlər
Daha çox 