• $ 1.7
  • € 1.9944
  • ₽ 0.021616
  • ₺ 0.0426
  • £ 2.334

Azercell's Customer Satisfaction Index has exceeded 94%

Azercell's Customer Satisfaction Index has exceeded 94%
25.01.2024 14:27
Aparıcı mobil operator 2023-cü il üçün Çağrı Mərkəzinin nəticələrini açıqlayıb.
 
Müştərilərə üstün xidmət göstərməyi hədəfləyən Azercell abunəçilərinin sorğularının vaxtında cavablandırılmasını, onların təklif və rəylərinin hərtərəfli təhlilini uğurla təmin edib.

2023-cü ildə Azercell-in Çağrı Mərkəzinə təxminən 3 milyon zəng daxil olub, orta həlletmə müddəti (ART) təxminən 2,2 dəqiqə təşkil edib ki, bu da qlobal səviyyədə qəbul edilmiş 6-7 dəqiqəlik standartla müqayisədə nəzərəçarpacaq yüksək göstəricidir.
 
Müştəri xidmətlərinin keyfiyyətini daha da artıran Azercell bu sahədə texnoloji yeniliyi tətbiq edib. 2023-cü ilin noyabrında şirkət Azərbaycan dilində tam xidmət göstərən ilk süni intellektə əsaslanan virtual köməkçini istifadəyə verib. AiCell adlı süni intellektlə işləyən bot müştəriləri Çağrı Mərkəzinin operatorlarına yönləndirmədən dərhal bir çox xidmətləri həyata keçirir və abunəçilərin müraciətlərinə daha operativ baxılmasına kömək edir. Beləliklə, Azercell daha çox sorğuya daha qısa müddətdə baxaraq, müştərilərinin vaxtına qənaət etmişdi. Qeyd edək ki, virtual köməkçinin kommunikasiya funksiyaları və xidmət imkanları davamlı olaraq inkişaf edir və qarşıdakı aylarda bot daha iki özünəxidmət funksiyasını təqdim edəcək.
 
Bundan əlavə, Azercell rəqəmsal kanallar vasitəsilə xidmət göstərməyə davam edib. Ötən il ərzində şirkətə onlayn kanallar vasitəsilə 1,5 milyona yaxın sorğu daxil olub, onlardan 440 minə yaxınına sosial şəbəkələr vasitəsilə müraciət edilib. Hazırda Azercell Facebook, Instagram, Twitter, LinkedIn və YouTube platformalarında müştəri xidmətləri göstərir.
 
Həmçinin, ötən il Azercell beynəlxalq standartlara uyğun müştəri xidmətlərinin göstərilməsi üçün "ISO 18295-1:2017: Müştərilərlə əlaqə mərkəzlərinə tələblər” sertifikatını alıb.
 
Bu təşəbbüslər nəticəsində Azercell-in Çağrı Mərkəzinin Müştəri Məmnuniyyəti İndeksi 2023-cü ildə 94,9%-ə çatıb ki, bu da qlobal göstərici olan 85%-i əhəmiyyətli dərəcədə üstələyib.
 
Qeyd edək ki, Azercell-in Çağrı Mərkəzinə 7/24 fəaliyyət göstərən *1111 qısa nömrəsi, 012-4904949 (Fakturasız Xətt abonentləri üçün) və 012-4905252 (Fakturalı Xətt abunəçiləri üçün) stasionar nömrələri, həmçinin onlayn ünsiyyəti təmin edən Kabinetim proqramı.
 
 

www.anews.az
Similar news
Similar news
Seven detained, two arrested in Sputnik Azerbaijan office raid – source
Society 16:00
Seven detained, two arrested in Sputnik Azerbaijan office raid – source
Taliban delegation to attend ECO summit in Khankendi, Azerbaijan
Society 15:30
Taliban delegation to attend ECO summit in Khankendi, Azerbaijan
Azerbaijan raises retirement age for women to 64 years and 6 months
Society 13:34
Azerbaijan raises retirement age for women to 64 years and 6 months
Azerbaijan extends COVID quarantine measures until October
Society 10:00
Azerbaijan extends COVID quarantine measures until October
Bodies of Azerbaijani brothers killed in Yekaterinburg returned for burial
Society 09:30
Bodies of Azerbaijani brothers killed in Yekaterinburg returned for burial
Ruptly journalist detained in Baku, identified as dual citizen
Society 09:04
Ruptly journalist detained in Baku, identified as dual citizen
Azerbaijan conducts raid on Sputnik Azerbaijan office over alleged illegal financing
Society 18:21
Azerbaijan conducts raid on Sputnik Azerbaijan office over alleged illegal financing
Azerbaijan expects near-normal July temperatures
Society 16:17
Azerbaijan expects near-normal July temperatures
President awards former justice minister
Society 15:00
President awards former justice minister
Anews TV

Our official Youtube channel

Subscribe