"ASAN Xidmət və Azəriqaz İstehsalat Birliyi mənə qarşı sayğac
oyunu oynayır. Bütün sənədləri təqdim etməyimə və dövlət rüsumunu
ödməyimə baxmayaraq hələdə evimə qaz çəkib sayğac quraşdırılmır", bunu
Anews.az-ın elektron poçt ünvanına göndərdiyi şikayət məktubunda Göygöl rayon
Quşqara kənd sakini Elməddin Qənbərov
bildirir.
Qənbərov
bildirir ki, yeni tikilmiş evinə qaz çəkdirmək istəyir, lakin Azəriqazın əməkdaşları
onu süründürür. "Göygöl rayon Quşqara kəndində evimə qaz çəkdirmək üçün Gəncə
ASAN xidmətə yaxınlaşdım. Qazın çəkilməsi və sayğacın quraşdırlması qaydası ilə
tanış oldum. Tələb olunan sənədləri təqdim etdim. Bundan başqa öz hesabıma çəkdiyimə
görə 262 manat dövlət rüsumu ödədim. Müəyyən sənədlərə imza atdım. Bundan sonra
həmin qurumun əməkdaşı qazın çəkilməsi və sayğacın quraşdırılması 24 iş gününə
başa gələcək və əməkdaşın dedikləri mənə təqdim etdilən sənədlərdə də qeyd
edilmişdir. Bundan sonra məni hazır sənədlərimi sayğacların quraşdırılması həyata
keçirən podratçı şirkətə göndərdilər. Həmin şirkətin əməkdaşı Vüsal Allahverdiyev mənim sənədlərimi qəbul etdi, evimə baxış keçirdi. Hətta
baxış keçirməyə gələndə 25 manat taksi pulu da aldı. Bir neçə gündən sonra zəng
edərək qazın çəkilməsi və sayğacın quraşdırılması layihəsınin hazır olduğunu
bildirdi. Sənəd qəbulundan 40 gün ötməsinə baxmayaraq sayğacı quraşdırmırdılar.
Hər dəfə Vüsal Allahverdiyevə zəng edəndə Bakıdan sayğac gəlməyib deyərək işimi
yubadırdı. Buna baxmayaraq yenidən əsas
qaz xəttindən sayğac quraşdılıracaq yerə qədər öz vəsaitim hesabıma qaz borusunu çəkdirdim.
Lakin sayğac quraşdırılmayıb deyə qazdan istifadə edə bilmirəm” - deyə Qənbərov bildirir.
Qənbərovun sözlərinə görə, 2 ay keçdikdən sonra məsələ ilə podratçı şirkətin
əməkdaşı Vüsal Allahverdiyevə, ASAN Xidmətə
və Azəriqaza zəng edib öz iradını bildirib. Elə problem bundan sonra başlayıb. "Vüsal
Allahverdiyev sayğac bağlamayacağını və
sənədlərimi geri göndərəcəyini bildirdi. Mənə maraqlı olan budur ki, evimə qaz
çəkilməsi və sayğac quraşdırılması üçün hansı qurumlara müraciət etməliyəm? Bir
sayğaca görə ölkə prezidentinəmi məktub ünvanlayım? Yerlədən oturan məmurlar
bizi bu cür süründürməçilik etməklə ölkə başçısından narazı salırlar”.
Əldə
etdiyimiz məlumata görə, sayğacların quraşdırılmasını həyata keçirən podratçı şirkətin əməkdaşı Vüsal Allahverdiyev bu cür analoji
problemi sözügedən ərazidə əksər sakinlərə yaşadır. Evinə sayğac quraşdırılacaq
sakinlərin hamısından 25 manat taksi pulu adı ilə rüşvət alır. Eyni məbləği
sayğacı quraşdıran ustalar da alır.
Məsələ
ilə bağlı ASAN Xdmət və Azəriqaz İstehsalat birliyi ilə əlaqə yaratdıq.
Hər iki qurumun məsələ ilə bağlı
mövqeyi eyni oldu. Sözügedən dövlət qurumlardan bildirdilər ki, sayğacı
bağlayan podratçı şirkət olduğuna görə, heç bir müdaxilə edə və onların
qarşısında tələb qaldıra bilmirlər. "Vətəndaşın sənədini qəbul edib, dövlət
rüsumu ödətdirib podratçı şirkətə niyə yönlədirərək insanlara zülm
etdirirsiniz” sualımız isə cavabsız qaldı.
Məsələdən
belə aydın oldu ki, Azəriqaz və ASAN Xidmət sayğacların bağlanması işini yerinə
yetirən podratçı şirkət ilə əməkdaşlıq edir. Lakin həmin şirkət vətəndaşın
evini sayğacla təmin edə və etməyə bilər. Bu hal heç bir məntiqə sığmır. Podratçı təşkilat Azəriqaz tərəfindən tender əsasında müəyyənləşdirilir və əgər öhdəsinə götürdüyü işi yerinə yetirə bilmirsə Azəriqaz onunla əməkdaşlığı pozmalıdır. Bəs görəsən bu halda nədən Azəriqaz podratçının yararsız işinə göz yumur? Düşünürük ki, bu suala cavabı Azəriqaz İB rəhbərliyi və hüquqmühafizə orqanları tapmalıdır.
Zaur
www.anews.az
Bizi sosial şəbəkələrdə izləyin !