• $ 1.7
  • € 2.0045
  • ₽ 0.021798
  • ₺ 0.0397
  • £ 2.2973

Üç nəhəngin bənzər sonu: Yahoo, Nokia, Blackberry

Üç nəhəngin bənzər sonu: Yahoo, Nokia, Blackberry
30.09.2016 23:59
Yahoo və Nokia bir zamanlar dünyanın ən böyüktexnologiyaşirkətləri idi. Hər ikisi texnoloji dünyasına yeni nəfəs gətirərək uğurlu başlanğıc etmişdi. Nokia telefonları,Almaniyanın optika şirkəti Zeiss ilə birlikdə dünyanın ən yaxşı kameraları olan telefonlarını istehsal edirdi. Batareyası 9 gündavamedən mobil telefonlar bazarı ələ keçirmişdi.

Kanadadaqurulan Blackberry,özünə məxsus klaviaturası ilə zirvəyə yüksəlmişdi. Research in Motion adlı şirkətin istehsal etdiyi Blackberry 'lər xüsusikodlaşdırma ilə qorunurdu. Şirkət özəlliklə iş dünyasında əvəzedilməz olmuşdu. ABŞ prezidenti belə təhlükəsiz olduğu üçünBlackberryistifadə edirdi.

Ancaq2007-ciildə Steve Jobs,Apple' ı texnologiyanın mərkəzinə gətirəcək bir kəşf etmişdi. iPod cihazlarını "touch" ekranlı iPhone izəyirdi.

Qısa müddətdə Google cavab vermişdi: Android sistemli telefonlar mobil telefon bazarında iPhone ilə rəqabətə girmişdi.

Öztrendiniitirən Blackberry isə köhnələn,modası keçən tərzində qalmaqda israr etdi. Dünyanın ən çoxsatılan telefon şirkəti Nokia 'nın telefon bazarından buxarlaşmasından qısa müddət sonra yeniliklərlə ayaqlaşa bilməyən Blackberry də eyni aqibəti yaşadı.

Yahoo,axtarış sistemi və e-mail' lər arasında bir nömrə idi. Google və Gmail yenilikləri ilə sürətlə böyüməsi qarşısında Yahoo geriləməyə başladı. Nəhayət,bu yaxınlarda Yahoo sadəcə 5 milyard dollara Verizon 'asatıldı.

EndpointTechnologies' dən texnologiya mütəxəssisi Roger Kay,bu üçşirkət arasındakı ortaq nöqtənin "Özbaşladıqları nöqtənin ardından yeniliklərə uyğunlaşa bilmədikləri" olduğunu deyir.

Dünyanın ən sürətlə böyüyən və innovasiyalara açıq sektoru hesab edilən texnologiya sahəsində özünüyeniləyə bilməyənlərin əriməsi qaçınılmazdır. Məsələn,Blacberry gec də olsa özklaviaturasını qoruyub,Android sisteminı keçsə belə istədiyi diqqəti görə bilməmişdi.

Texnologiyasahəsində təxminlər,gələcəyə doğru analizlər də həmişə düzgüncavabı tapa bilmir. Məsələn iPhone ilk dəfə satışa çıxanda mütəxəssislər Apple 'ın səhv addım ataraq iPod brendinin inkişafını parçalayacağını deyirdi. Ancaq onlar yeni qlobal bir sensasiyanın yarandığını görə bilməmişdilər.

Kayeynişeyin Yahoo' dadaolduğunu deyir. O,Yahoo 'nunGoogle' dangələn hücumuvaxtında görə bilmədiyini deyir. 

SilikonDərəsində işləyən analist Rob Enderle,Google və Apple'ın paralel yüksəlişinə diqqət çəkərək "Böyükşirkətlərin heçbirionlarlayarışmağa hazır deyildi"deyir. //pahoo.az

www.ann.az
Oxşar xəbərlər
Oxşar xəbərlər
Türkiyədə terror planlaşdıran şəxssaxlanılıb
Dünya 14:28
Türkiyədə terror planlaşdıran şəxssaxlanılıb
Suriya yeni pul vahidini dövriyyəyə buraxır
Dünya 23:58
Suriya yeni pul vahidini dövriyyəyə buraxır
Zelenski Uitkoff və Kuşnerle telefon danışığı aparıb
Dünya 22:43
Zelenski Uitkoff və Kuşnerle telefon danışığı aparıb
Yaponiyada 5,6 maqnitudada zəlzələ baş verib
Dünya 21:51
Yaponiyada 5,6 maqnitudada zəlzələ baş verib
Gürcüstanın keçmiş müdafiə naziri saxlanılıb
Dünya 21:31
Gürcüstanın keçmiş müdafiə naziri saxlanılıb
Rusiya vətəndaşlarını bu ölkəyə səfər etməməyə çağırıb
Dünya 20:10
Rusiya vətəndaşlarını bu ölkəyə səfər etməməyə çağırıb
İsrail Livanda SEPAH-ın yüksək rütbəli komandirini məhv edib
Dünya 19:25
İsrail Livanda SEPAH-ın yüksək rütbəli komandirini məhv edib
Rusiya təyyarəsi təcilieniş edib
Dünya 11:09
Rusiya təyyarəsi təcilieniş edib
Qəzza sazişinin ikinci mərhələsi yanvarda başlayacaq
Dünya 10:36
Qəzza sazişinin ikinci mərhələsi yanvarda başlayacaq
Anews TV

Rəsmi Youtube kanalımız

Abunə ol