"Şimal-Cənub İTC-nin qərb marşrutunun inkişafı çərçivəsində 2023-cü ilin mayında hökumətlərarası saziş imzalanıb ki, bu da Rəşt-Astana dəmir yolu xəttinin çatışmayan hissəsinin tikintisi ilə bağlı təxminən 20 illik müzakirələrin nəticəsidir. Biz 2028-ci ilə qədər tam tikintini gözləyirik”, - o bildirib.
Savelyev qeyd edib ki, Rusiya Dəmir Yolları holdinqinin 2023-cü ildə məqsədi Şimal-Cənub beynəlxalq nəqliyyat dəhlizi (İTC) vasitəsilə 1 milyondan çox konteyner daşımaqdır.
"Şimal-Cənub” beynəlxalq nəqliyyat dəhlizi (BHT) üzrə yanvar-mayda daşınmalar 41,8% artaraq 4 milyon ton təşkil edib. Əsas pay Azərbaycandan keçməklə Rusiyanı İranla birləşdirən qərb marşrutunun payına düşüb - 3,6 milyon ton (artım 37,9%). Digər dəhlizlərdə dinamika daha yüksək olsa da, yükdaşımaların həcmi azdır.
Rusiya ilə İran arasında Rəşt-Astara dəmir yolu hissəsinin birgə tikintisinə dair saziş mayın 17-də Tehranda Rusiyanın nəqliyyat naziri Vitali Savelyev və İranın yol və şəhərsalma naziri Mehrdad Bəzrpaş tərəfindən imzalanıb. İmzalanma mərasimində Rusiya prezidenti Vladimir Putin videobağlantı vasitəsilə, İran prezidenti İbrahim Rəisi isə şəxsən iştirak ediblər.
Sənədə əsasən, Moskva və Tehran layihələndirmə, tikinti, eləcə də mal və xidmətlərin çatdırılmasını birgə maliyyələşdirəcək.
Rəşt-Astara xəttinin uzunluğu 170 km olacaq. Şimal-Cənub beynəlxalq nəqliyyat dəhlizinin quru hissələrini birləşdirmək lazımdır ki, bu da transxəzər marşrutunun iqtisadi səmərəliliyini artıracaq. Güman edilir ki, Rəşt - Astara xətti Moskva və Tehranın, Astara (İran şəhəri) - Astara (Azərbaycan şəhəri) xətti isə Moskva, Tehran və Bakının iştirakı ilə tikiləcək.
Gülnar
www.anews.az
Bizi sosial şəbəkələrdə izləyin !