Unibank müştəriləri üçün “Şəxsi kabineti “ təkmilləşdirdi

16:42 | 18.06.2015
Unibank müştəriləri üçün “Şəxsi kabineti “ təkmilləşdirdi

Unibank müştəriləri üçün “Şəxsi kabineti “ təkmilləşdirdi

Unibank müştərilərinin daha bir istəyini reallaşdırdı.  İndi  ALBALI PLUS ( ALBALI) kartına sahib olan hər kəs  "Şəxsi kabinet”ə daxil olaraq, kartı ilə bağlı  suallarına cavab tapa biləcək.  Daha da təkmilləşdirilən vahid "Şəxsi kabinet”  kart sahiblərinə müxtəlif xidmətlər təklif edir. Bəs təkmilləşdirilən şəxsi kabinetdə müştəriləri hansı yeniliklər gözləyir?

   • Kart üzrə növbəti ödəniş tarixini bilmək
   • Keçmiş ödənişləri və ödənilən məbləğlərin hesabdan necə silindiyini görmək
   • Gələcək taksit qrafiki və necə formalaşdığınının şahidi olmaq
   • Şəxsi e-mail ünvanınızı daxil etmək və dəyişmək

Xatırladaq ki,  ALBALI PLUS ( ALBALI) kart istifadəçiləri şəxsi kabinet  vasitəsi ilə kart üzrə ödənişləri, minimal ödənilən məbləğ və ödəniş qrafıkını,  ümumi borcu, kartın və kreditin  müddətini və bu kimi bir  çox digər məlumatları öyrənirlər. Şəxsi kabinetə günün istənilən vaxtı   albali.az və unibank.az saytı vasitəsi ilə daxil olmaq mümkundür. Bunun üçün ALBALI PLUS ( ALBALI) kartlarının son 8 rəqəmi və  şəxsiyyət vəsiqənizin PİN kodu tələb olunur.

Unibank müştərilərinin ehtiyac və arzularını  bir məhsulda -  ALBALI PLUS  kartında birləşdirib. Artıq Unibank müştərisi cəmi 1 karta sahib olmaqla, müxtəlif bank xidmətlərindən istifadə edə bilər. ALBALI PLUS  beynəlxaq  kart olmaqla yanaşı, dörd  bank məhsulunu özündə birləşdirir.

Ətraflı məlumatı (012) 117 nömrəli telefondan, Unibankın saytından (http://www.unibank.az) və yaxud bankın facebook səhifəsində (www.facebook.com/unibank.az) əldə etmək olar.

ALBALI PLUS  - arzuları reallaşdıran kart. 

Unibank – hər kəsin bankı. 


www.ann.az
0
Bizi sosial şəbəkələrdə izləyin !

REKLAM