Bu il bir sıra bölgələrdə yeni DOST mərkəzlərinin açılması nəzərdə tutulub

18:51 | 08.02.2024
Bu il bir sıra bölgələrdə yeni DOST mərkəzlərinin açılması nəzərdə tutulub

Bu il bir sıra bölgələrdə yeni DOST mərkəzlərinin açılması nəzərdə tutulub

DOST mərkəzlərində xidmətlərin çevikliyinin təmin olunması da daim diqqətdə saxlanılır. 2019-cu ildə DOST mərkəzlərində vətəndaşlara xidmətlərin göstərilməsinin orta müddəti 9 dəqiqə 39 saniyə təşkil edibsə, bu müddət 2023-cü ildə 7 dəqiqə 5 saniyəyə, mərkəzlərdə növbədə gözləmə müddəti isə orta hesabla 3 dəqiqə 54 saniyədən 2 dəqiqə 57 saniyəyə enib.

Əmək və Əhalinin Sosial Müdafiəsi Nazirliyindən verilən xəbərə görə, bu barədə regional səviyyədə DOST xidmətlərinin təşkili, sosial sahədə elektronlaşdırma və "İşsizin dostu” proqramlarının icrası və s. istiqamətlərdə görülən işlər və qarşıda duran hədəflərin müzakirəsinə həsr olunan iclasda qeyd edilib.

Əmək və əhalinin sosial müdafiəsi naziri Sahil Babayev ötən dövrdə 2 milyondan çox vətəndaşın faydalandığı DOST xidmətlərinin əhatə dairəsinin ötən il də genişləndiyini bildirib. 2023-cü ilin avqust ayında Prezident cənab İlham Əliyevin iştirakı ilə Bərdədə açılışı olan Qarabağ Regional DOST Mərkəzi ilə daha 9 şəhər və rayonun (Xankəndi, Ağcabədi, Ağdam, Bərdə, Füzuli, Xocalı, Xocavənd, Şuşa və Tərtər) DOST xidmətləri ilə əhatə olunduğu qeyd edilib.

Bölgələrdə yeni DOST mərkəzlərinin açılması prosesinin bu il də davam edəcəyi, 2024-cü ildə bir sıra regionlarda DOST mərkəzlərinin açılmasının nəzərdə tutulduğu vurğulanıb. Sosial sahələrə aid 159 xidmətin "bir pəncərə”dən, operativ və şəffaf şəkildə təqdim olunduğu DOST mərkəzlərində ötən ildən yeni məşğulluq konsepsiyasına uyğun xidmətlərin, habelə ƏN TEZ (Ədliyyə Nazirliyinə Təcili Elektron Zəng), Mediasiya, "RehaPoint” və s. istiqamətlər üzrə xidmətlərin də göstərildiyi bildirilib.

Regional DOST Mərkəzləri üzrə xidmətlərin təşkili, mərkəzlər üzrə insan resurslarının idarə edilməsi, könüllü fəaliyyətin göstərilməsi, "DOST indeks” metodologiyasının təkmilləşdirilməsi, DOST Çağrı Mərkəzi 142 tərəfindən vətəndaş müraciətlərinin cavablandırılması üzrə görülən işlər, gələcək hədəflər diqqətə çatdırılıb.

Qurumlar üzrə İT infrastrukturunun genişləndirilməsi və təkmilləşdirilməsi, elektronlaşdırma proqramının icrası işləri, hazırda əmək, məşğulluq, sosial müdafiə sahələri üzrə bir sıra yeni altsistemlərin də qurulmaqda olduğu qeyd edilib. "İşsizin dostu” ictimai işlər proqramının icrası, "DOST İŞ” Mərkəzinin fəaliyyət sahələri üzrə is prosesinin avtomatlasdırılması istiqamətində görülən işlərdən bəhs olunub. İclasda qeyd olunan mövzularda təqdimatlar edilib, müzakirələr aparılıb.

Bir sıra ölkələrdə DOST modelinin və ölkəmizin sosial sahədə elektronlaşdırma təcrübəsinin tətbiqinə maraq göstərildiyi qeyd edilib. Bu sahədə həmin ölkələrlə təcrübəmizin bölüşülməsi istiqamətində görülən işlərdən də bəhs olunub.

www.anews.az
0
Bizi sosial şəbəkələrdə izləyin !

REKLAM

Xəbər lenti

“Bir Pəncərə İxraca Dəstək Mərkəzi” xətti ilə ixrac azalıb